قیمت دوربین مدار بسته/خرید دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته/خرید دوربین مدار بسته

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 366 | نویسنده : |

دوربین مدار بسته به عنوان بخش اصلی یک سیستم نظارتی – امنیتی می باشد که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شود.

فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مدار بسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد. قیمت دوربین مدار بسته  با توجه به مدل و مارک دوربین متفاوت می باشد.

انتخاب دوربین مدار بسته برای انتخاب دوربین مدار بسته ابتدا باید به محیط نصب دوربین توجه نمود که در فضای باز است یا در محوطه سربسته و میزان رطوبت و گرد و خاک در آن مکان زیاد است یا خیر.

پس از بررسی این موارد باید نیاز کاربر در نظر گرفته شود که چه امکاناتی از دوربین را نیاز دارد مثلا دید در شب رنگی می خواهد یا دید در شب معمولی و سیاه و سفید، دوربین پلاک خوان می خواهد یا خیر، برد تصویربرداری دوربین چند متر باشد، به انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی گوشی تلفن همراه نیاز دارد یا خیر.

برای بررسی بیشتر و سپس خرید دوربین مدار بسته، میتوانید به فروشگاه اینترنتی کالا بست مراجعه نمایید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

دوربین مدار بسته بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت این نوع از دوربین مدار بسته که تقریبا استوانه ای شکل است برای مکان های استفاده می شود که تصویربرداری به صورت طولی مورد نیاز است. دوربین مدار بسته دام دوربین دام دوربین دام از این نوع دوربین که شبیه به فنجان یا کاسه گرد است برای مکان هایی که فضای تصویر محدود و به نوعی از بالا به پایین است مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مدار بسته اسپید دام دوربین اسپید دام دوربین اسپید دام این دوربین ها قابلیت چرخش و زوم دارند که بیشتر استفاده آنها برای فضای باز و مکان هایی است که کاربر می خواهد چند جهت با فواصل زیاد تا حدود 200 متر را زوم نموده و تصویر برداری نماید. دوربین وری فوکال و موتورایز دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند).

این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود. دوربین مدار بسته فلزی یا پلاستیکی یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته.

نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند. انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مدار بسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند.

هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مدار بسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند. 




می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 29 آبان 1401 -17:6 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: